Moderne salgsstrategi fra Valeur

Salgsstrategi

 

Definér målgrupper, kanaler og budskaber 

Verden er blevet kompleks og erhvervsledere bliver stadigt mere travle og utålmodige. Det har forandret vilkårene for en salgsstrategi og det professionelle salgsarbejde

B2B-virksomheder i dag oplever, at der er større krav til forståelsen af målgruppen. Det er også af stigende vigtighed, at man kan arbejde på tværs af kanaler i salgsarbejdet. Og endeligt er det afgørende, at salgsbudskaberne står knivskarpt, hvis man vil skære igennem modtagerens parader.

Til sammen udgør de tre elementer – målgruppeforståelsen, kanallandskabet og budskaberne – kernen i vores rådgivning om moderne salgsstrategi.

 

Et gennemtestet strategiforløb

Valeur har mere end 25 års erfaring som professionelt salgskonsulenthus. Vores særlige fokus har alle årene været at komme i dialog med den rette person på det rette tidspunkt med det rette budskab. 

Vores data-afdeling har rig erfaring med at identificere og segmentere målgrupper. Vi er kanal-agnostiske per definition og arbejder sømløst på tværs af digitale og analoge platforme. Og endeligt er vores Business Development Managers trænede i at udfordre vores kunders strategiske value propositions såvel som den konkrete kommunikation ud mod markedet, hvilket er med til at skabe grobund for en effektiv salgsstrategi.

Vores erfaring og setup betyder, at vi kan tilbyde et effektivt og gennemtestet strategiforløb, hvor vi på få uger hjælper med at definere og orkestrere jeres salgsstrategi og moderne salgsindsats, så I bliver bedre rustet til at møde den moderne kunde.

Kontakt Stephen Hjortnæs på tlf. 53535380 eller på shj@valeur.dk for at høre mere.